Blev inte riktigt som jag tänkt

Hade först tänkt att vi skulle gå till simhallen idag, men nä så blev det inte. Orkade väl inte riktigt eller nått. Så tänkte jag att hmm, kanske man skulle kakla klart köket då...Nä så blev det inte heller av nån konstig anledning. Dagen gick å jag fick i alla fall städat lite å så. Till slut tänkte jag att jag skulle göra oss iordning å ta cykeln hem till mamma å pappa. Precis när vi börjar bli redo så knackar det på dörren. In kommer min syster, jaha Tja!! Satte på lite kaffe till henne (då jag själv inte dricker) å så fick hon go tårta. Sen käkade vi lite nudlar å kollade på "Hål i väggen". Hahaha!! Dom e inte kloka. Kvällen slutade i alla fall med att jag å syrran å ongen somnade i våran säng framför tv:n, gött!! Nu har syrran gått hem å jag ska gå upp å lägga mej.

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0