So boooring!

Det är ju bara alldeles grått å trist ute idag, man har ingen lust att göra nånting. Vill helst bara vara hemma å mysa med familjen, kanske äta lite gott plock å mysa. Sen får vi ju såklart inte glömma allas våra Idoler, som ännu en Fredag ska uppträda för svenska folket som sitter bänkade hemma i sina tv-soffor (i alla fall vissa av oss)
Jag tror jag att det är dag för antingen Johan eller Robin att lämna ikväll. Men hur det blir återstår ju att se. Hoppas i alla fall inte att Alice åker. Måste ju vara en tjej med i finalen. Jag tycker att det ska va Alice och Kevin i finalen. Vi får väl se.

Nu ska jag dra ifrån jobbet å åka te Coop å handla. Sen blir det hem å mysa. Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0