Sagostund

Jag hade ju i alla fall tänk att det skulle bli så, jag skulle vara lite go läsa saga för snuttan. Men nu e det ju så att så fort jag lägger mej i hennes för mej lilla, obekväma, knarrande säng så blir jag så jäkla trött av någon anledning å oftast så somnar jag nog innan henne, för att vakna några timmar senare för att upptäcka att kvällen e slut å att det är dags att lägga sej. Nu sitter jag här ännu en sådan kväll utan att inse att klockan är bra mkt å att man kanske skulle gå te kojs.  Sitter istället å trycker i mej ett gäng vörtskivor endast iförda ett lager lätta med ett stort glas mjölk till. Så enkelt så gott!!


Jag å snuttis i hennes säng innan läggdags.
Det finns inget bättre än att ligga å bara mysa med denna otroligt underbara lilla prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0