Så synd då.

När jag gick upp idag hade jag planerat dagen med storstäd inför imorgon när det är första advent å allt. Jag steg långsamt upp ur sängen å tog på mej å tösen lite lättare kläder för att sedan lugnt å sansat gå ner å äta frukost. Då kom jag ju på att Smilla hade dansuppvisning idag. Shit, nu va det eld i röva som gällde. Först att sätta mej vid datorn för att boka en biljett å sen rusa upp i duschen. Vi skulle åka halv ett, strax innan va jag klar å vi skulle åka..Jag sniffar runt lite här i hemmet för att upptäcka att Leah har bajjat, precis när vi ska åka. Jaha, så det va bara att stressa upp å byta på henne. Klar, ja nu äntligen skulle vi komma iväg..Går ut till bilden för att (isamma sekund som jag ser bilen) komma på att Fredrik hade ställt sin bil bakom min...SUCK!!! Fick springa tillbaka hem för att hämta hans nycklar å jag, ni fattar vart jag vill komma....Puuuuh!! Hatar att alltid vara sen överallt.
Jaja, jag slapp ju städa, rätt gött. Men det jag inte gjort idag får jag ju ta imorgon istället.

Nu har vi ätit fiskbullar i äggsås och potatis, riktigt smarrigt e det. Så nu e jag mätt å belåten å vi ska strax bege oss hem till mina föräldrar. Bara en liten stund blir det, sen går vi nog hem igen. Tjo så länge!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan!

Låter stressigt i julefriden!

Godiset var snickerskakor, mintkola, trillingnöt och Nutellapraliner.



Ha det bra!

2008-11-30 @ 19:41:50
URL: http://sotnosenattol.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0