Avundsjuk

Det kan man lugnt säga ja. Syrran å hennes man drar te Thailand idag på bröllopsresa. Dom har nog ganska precis lyft med planet nu till å mä. Såå jääävla avis. Jag vill oxå åka till Thailand. Så jäkla underbart. Får en sån speciell känsla i kroppen när jag tänker tillbaka på vår resa till detta härliga land. Jag å syrran plus hennes ungar åkte till Thailand -06. Då låg min lilla prinsessa i magen å hade hade precis börjat tillkännage sej genom små boxningsronder. Det va såå jäkla mysigt. Dom härliga stränderna där man borrade ner fossingarna i den varma vita sanden å det kristallklara turkosa vattnet. Det va som ett vykort. Nångång ska jag tillbaks. Nästa gång blir det nog dock med prinsen å lillan. Ska bara spara lite först.

By day
By day

By night
By Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0