Mercoledi

Mitt i veckan, lill-Lördag, Onsdag...Ja kär dag har många namn. Jag gillar onsdagar, halva veckan har man bakom sej å det är bara 2 dagar kvar till helgen. Perfekt!
Idag när jag hade lämnat L på dagis så fick jag åka raka vägen hem för att springa in å lämna mitt visakort å mina bilnycklar å sedan ta Fredriks bil istället. Han ska ta min bil till jobbet idag för att göra den stora servicen med kamremsbyte å grejer. Ska bli himla skönt att få det gjort äntligen. Skulle gjorts för längesen egentligen, men har inte riktigt blivit av. Precis som det brukar vara.
Jahaa, va händer annars idag då? Klockan 20.00 kommer ju Room Service, det får man inte missa å sen kommer antingen Grey's Anatomy (vilket jag aldrig brukar kolla på men tycker är väldigt bra) eller Efterlyst å Insider som oxå kan vara rätt intressanta. Usch, va seg jag e då. Längtar till helgen. Gääsp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0