Fika!

Idag har jag vart med mamma å allihopa (allihopa=pappa+syrran m. familj) å fikat i kronhusbodarna med släkten på pappas sida. Jaa dom som e kvar nu e bara min faster med hennes man å mina 2 kusiner. Fast jag kom på nu att bara ena kussen va där. Jaja strunt samma, men både farmor å farfar e borta nu. Farmor dog i våras å farfar förra året i september. Då vi aldrig har träffat faster+familj så värst mkt så bestämde vi att vi skulle ses varje år kring den tiden farfar dog. För att käka nått eller fika lite. Annars så blir det ju inte att man ses så å det e ju ganska så trist. Det är rätt kul att träffa dom å tjöta lite. Jag åt pannkakor med grädde å sylt, såå gott. Efter det tog jag nån form av snickerskaka som va sååååå himla god. Kanske man skulle lära sej att baka sån själv. Fredrik fick stanna hemma med lillan å ena hennes kusin (sjuklingarna). Dom hade feber båda två så det va bäst för dom att vara hemma.

Nu ka jag gå upp å lägga mej i alla fall, det kommer ju en dag imorgon oxå. Natti!!


Kommentarer
Postat av: Linda (Peos mamma)

ppppsssssttt.....jag har recept på en snickers kaka......mumsig värre

2008-11-16 @ 19:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0