Ansvarslöst!

Nu sitter jag här i min soffa å e helt slut. Mamma kom ju ner förut å hjälpte mej med hallen. Mina armar e så trötta (å fulla med klifibrer). Nån som e ännu tröttare e min lilla docka som ligger här brevid mej å nanar så gott. Det fick bli så idag. Hade jag lagt henne vid åtta så hade jag fått hålla på ett tag å antagligen somnat, för att komma ner igen vid elva-tiden å då hade det vart på tok för sent att sätta igång å tapetsera. Så hon fick självsomna idag. Mkt smidigt. Hon kommer nog att vara rätt trött imon när vi ska upp till dagis bara. För övrigt sitter jag å vräker i mej ett gäng baconsnacks å lite julmust till detta..Riktigt mumsigt! Nu ska jag gå å lägga mej å sova såå gott. Prinsen ligger redan, han kom hem från jobbet förut med feber å grejer. Hoppas han har värmt upp min säng nu då =)

Natti Köss!!

Hallen
Såhär blev det med covertapeten, nu ska det bara målas å sättas upp foder och lister


Sötnosen ligger å nanar så gott. Vilken ansvarslös mamma jag e som låter henne somna så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0