Man blir så stolt.

Idag har jag å sambon vart på utvecklingssamtal på dagis ang, lillan. Å dom hade ju bara gott att säga om vår lilla prinsessa. Hon e så duktig å omtänksam å allt. Man blir så stolt så man nästan spricker av att höra allt bra. Sen så är hon ju givetvis ingen ängel å har precis som många andra en del att jobba på. Svårt att förstå när nån annan har en leksak som man själv tycker om väldigt mycket, då kan hon bli jättearg. Men mest va väl att dom tyckte hon va tidig i språket och väldigt duktig på att böja orden på olika sätt. Honom, dina, mina, du, jag, många saker. Hon e grym mammas lilla hjärta. Fick även kolla på ett bildspel från dagistiden från terminstarten nu i höstas. Såå söt hon e den lilla sketongen.

Efter besöket på dagis så beställde vi pizza å slängde i oss lite snabbt, jag va ju stressad tillbaks till jobbet. En Calzone blev det för min del. Gud så gott. Med mild sås att doppa i, mumma!! Nu sitter man mätt å belåten å trycker i sej pepparkakor istället. Nä inte riktigt så hemskt som det låter. Jag e väl inget kakmonster heller.


 

Pizza
Bild tagen med mobilen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så gott med calzone..

Tur att jag redan har ätit annars hade det blivit en sväng till pizzerian :)

2008-12-09 @ 22:07:51
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0