Ikeafynd

Va på ikea med syrran igår. Hon ringde mej å fråga ifall jag inte hade lust å gå där en sväng med henne när hon hade slutat jobba. Självklart ville jag det. Vi gick nog där i 2½ timma tror jag det blev tillslut. Fick fyndat lite, bland annat en sån här lampa.
Ikea lampa
Har kollat på den flera ggr men aldrig köpt å nu tog dom då 29:- å det kan man ju inte motstå direkt. Köpte även lite juldoftande värmeljus lite blockljus å så papptallrikar å assietter till å ha på julafton. Det e ju perfekt.

Annars så blev det väl inte så mkt gjort.
Åt lite god middan med familjen å satt å chillade i soffan en stund. Just det ja, jag fyndade en ljusslinga oxå som vi satte upp på altanen, blev så mysigt så.
Senare på kvällen pratade jag med T å fick för mej att jag skulle åka till henne. Satt å tjöta massa skit å noppa hennes ögonbryn å sånt vettigt. Vid 2-tiden åkte jag väl hem tror jag. Men det va så skönt att åka iväg utan barn en stund. Å bara vara JAG.

Kommentarer
Postat av: becka

Svar : Håller med dig. Den är fängslande.

2008-12-22 @ 18:55:39
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0