All tid i världen.

Idag har jag vart hemma hela dagen, igår oxå för den delen. Leah har haft feber å så, så då fick hon vara hemma igår. Å igårkväll kände jag mej sämre  så jag orkade inte jobba idag kände jag. Usch jobbigt.
Prinsen har vart iväg hela dagen + kvällen å jobbat, duktig han e. Att han orkar. Han fick en bra start i alla fall med en skål nykokt tomtegröt. Det enda jag har vart utanför dörren idag är när jag va tvungen att åka å köpa frimärken till julkorten, det va ju sista dagen idag man skulle skicka. Jag är alltid ute i så god tid.

Vi va ju i alla fall på Cabaret Cartwright i lördags, jösses va roligt det va. Hade änna träningsvärk i magen idag kände jag. Det måste ju ha varit på grund av det. Riktigt god mat va det oxå för att inte tala om efterrätten. Smaskens!
Det är ju många ggr ganska låg humor å det gäller ju att ta gubbarna på rätt sätt. Haha!! Va ju en del som inte fatta det roliga, men men. Alla tycker ju olika. Jag e uppvuxen till galenskaparna i stort sett å jag tycker dom är helt grymma.




GulleTessan va så snäll å kom å hämtade mej efter partajet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0