Vart tog den vägen?

Nu sitter man här, det är söndag kväll å ännu en helg har bara blåst förbi sådär utan att man knappt märkte nått. Va händer? Vart tar tiden vägen?
Va har man gjort för vettigt idag då? Jag har ju vart duktig å tvättat typ 4 maskiner :-D Jepp det e sant. Sen så har jag suttit å grejat lite med min blogg så den blir trevlig att kika på. Tids nog blir den nog som jag vill ha den..E ju bra om man kan nått oxå. Tycker det är jäkligt kul att pula å greja med detta, fastän jag inte fattar nått typ. Jaja det får ta den tid det tar.

Syrrans man å hans dotter kom hit en sväng å skulle passa L (dottern), så jag å F (sambon) kunde åka till IKEA :-D
Jag va ju självklart gladare än sambon över våran lilla tur. Vi köpte i alla fall en säng till L, hon fyller ju 2 på onsdag å blir stor tjej. Då får man allt ha en stor säng oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0