Vad gör jag...

Shit, jag har skaffat mej en blogg. Vad ska man med den till egentligen. Vem skulle någonsin tycka att jag e en såndär intressant typ. Ööh jag e ju faktiskt bara ganska vanlig å trist :-)
Strunt samma kan ju vara lite kul att skriva av sej ibland eller nått.

Idag har jag å lillan i alla fall vart på Backaplan en liten snabbsväng. Hittade inget kul alls. Finns ju ingenting i affärerna nuförtiden, eller? Nån som kan tipsa om kulig affär, kanske på nätet till å mä..E ju sååå kul att shoppa på nätet.
Åter till B-plan då, vad fick jag köpt? Leggings å over knee strumpor till dottern nån ritplatta från toys'r'us. Hon fyller år snart å hon ska få den då.
Jag fick bytt ett par skor oxå som nån söm hade lossnat på. Fick 100:- tillbaka då dom hade sänkt dom.
Åkte egentligen bara för att kolla på en vagn till Leah, har fått för mej att hon skulle ha ny vagn, vet inte varför men vi får väl se hur det blir med den saken.

Nä nu ska jag natta lillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0