Tror ni den kom med??

Jo jag berättade ju hur jag i grevens tid lyckades få till en födelsedags-annons som skulle vara med i dagens tidning för att gratta vår lilla Sessa på hennes 2-årsdag. Tror ni den kom med? NEJ DÅ!!! Såklart inte. Fan va besviken jag blev. Va så arg när jag ringde till Gp så jag höll på att börja grina. Det pajade ju allt.
Hon som jag pratade med letade å letade å kunde inte hitta att jag hade skickat in nån annons. Men jag har en bekräftelse på att annonsen är gjord å pengarna hade dragits från mitt konto, så det va ju väldigt konstigt.
I alla fall så sa dom att dom kunde fixa in den tills imorgon. Precis som att de skulle vara samma sak då eller? Jag skulle i alla fall få hälften av pengarna tillbaka å det e ju rätt schysst.
Så nu återstår det bara att se ifall den är med imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0