Sååå irriterande!

Preciss som vanligt så somnade jag ju tillsammans med lillan när hon skulle nattas. JAg tror det är enda sättet att få henne att somna faktiskt. Det går liksom inte att lura den damen, bara det att oftast så vaknar jag efter ca en timma eller så. Men inte idag, nä för jag vaknade nyss.
Aaarg, en tjej på 175cm som sover i en 160cm-säng. Det va la typ sådär skönt kan jag säga. Nä så nu har jag i alla fall sovit bort hela kvällen, men lita gott va det ju måste jag säga. Nu ska jag gå upp å lägga mej i min egen säng, imorgon (idan om några timmar) blir det nog promme på morgonen med mamma förhoppningsvis. Hade vart skönt att gå ut å gå faktiskt.. Sen ska vår lilla familj åka till Säve ju å kolla på flyguppsvisning...Yeehoo!!
Nä nu ska jag sussa lite till ju.

KÖÖÖSSSSSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0