Lite hurtigt sådär.

Måndagar e verkligen sega dagar. Så trist, man står på jobbet å väntar på att kunderna ska rusa in vid öppning, men det är bara lugnt..Nu har ju dom flesta börjat jobba igen oxå så då blir ju den värsta rusningen vid halv 5-tiden.
Hoppas verkligen att denna dagen går fort. Funderar på om jag skulle ta bilen efter jobbet å först åka å hämta dottern (som är hos farmor efter dagis) å sen åka till min kära mormor å morfar. En gång i tiden hade jag nämligen en röd cykel, typ mountain bike-varianten, men den fick min morfar :-)
Å nu så tänkte jag att jag kanske skulle ta tillbaka den. Mormor sa även att dom har lite andra cyklar där. Kanske kan hitta mej nån fräck gammal retro cykel. Hade vart lite coolt. Men det är ju rätt bra om den har pakethållare så lilla sessan kan åka med. Vi får se hur det blir.

Näpp, dags att jobba vidare. Hör av mej igen sen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, måndagar är verkligen sega dagar. Fast idag är jag jobbsugen till tusen.

Tack =) Ja det har jag gjort.

Tack för tipset, ska tänka på det!

Nikon D40.

2008-08-18 @ 14:15:13
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0