Jag e ju ganska ointressant.

Jag e en ganska trist person om jag får säga det själv..Varför egentligen skulle folk vilja läsa min blogg. Jag skriver ju typ bara om skitsaker, nästan bara i alla fall. Det är ganska kul att se på statistiken hur den går upp å ner beroende på vad man skriver om..Fast det kanske inte har med det att göra heller. Egentligen så skriver jag ju bara för min egna skull å inte för någon annans, men det är ändå kul att komma in på bloggen å se att man fått lite nya kommentarer.
Ibland är det ju bara skit folk skriver typ, kolla in bilden i min blogg eller gå in här å tjäna pengar. Varför gör man så?!
E man desperat då eller??

Skitsamma, this is me i alla fall å roligare blir det nog inte....Fast man vet ju aldrig. ;-)


Köss

Kommentarer
Postat av: Blue

Kolla in min blogg...







Hahaha närå... såg början av ditt inlägg på nybloggat.se o blev nyfiken. O sen kunde jag ju inte låta bli att skriva sådär...



Skriver väl mest också bara om skitsaker

2008-08-27 @ 22:46:26
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0