Tårtbak å grejer

Idag ska jag vara en såndär riktig käck bullmamma. Vi ska ha kalas för lillan imorgon å då kommer det väl ca 30 pers har jag fått det till. Jösses å alla dom vill väl ha tårta, så då blir det till att baka. Eller ja så mkt bak blir det väl inte. Jag köper ju färdiga bottnar å sen så kladdar jag på med jordgubbar å lite sånt gott. Mumma ska det bli i alla fall. Mamma kommer nog förbi å hjälper till lite hoppas jag. Hade vart skönt med lite hjälp.
Måste åka å handla grejer bara. Får åka direkt efter jobbet. Tar nog Coop på b-plan. Där har dom ju den där lilla käcka kiosken som det finns tårtdekorer i. Å det är ju lite extra kul.

Så det blir väl inte så mycket bloggande idag då, jag kommer ju ha fullt upp med annat. Hur ska jag klara mej.
Man blir lite lätt beroende av det här kan man säga.

Köss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0