Det va dåligt av mej.

Men jag hade faktiskt fullt upp. Hela dagen igår va fullbokad. Först på dagen så åkte ju jag å familjen till säve å kollade på flyguppvisningen, å va häftigt det va. Tänk va man kan göra med ett flygplan egentligen. Va jäkligt sugen på att flyga hellikopter, men hade inte så mkt kontanter med oss. Får göra det nästa år stället, om det är då oxå.

På kvällen va jag bjuden till min gumman maria. Så direkt efter Säve så åkte jag till henne. Där käkade vi jättegod mat å drack vin å sånt mumma. Det va himla trevligt. F kom å hämtade mej strax efter 2, då va jag rätt trött. Åkte raka vägen hem å la mej.
Slänger nog in lite bilder sen.

Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0