Det funkar inte

Försöker förtvivlat få dottern att sova, men hon bara vägrar..Jag som till å mä va snäll å skulle låta henne sova i våran säng inatt. Ååh jag får panik på detta alltså. Varför kan hon inte bara sova?!
Helst vill hon att jag ska ligga där hos henne å klappa på henne å att hon ska dra mej i ögonfransarna å peta mej i munnen å sånt. Det brukar alltid sluta med att jag slocknar. Å hur mycket vettigt får man gjort då då? Inte nånting.
Nu vipps så har hon bajsat oxå, så då får vi byta blöja å sen börja om med nattningsrutinen.
Det är såna här gånger man önskade att sambon hade ett vanligt jobb så man kunde lämna över allt till honom.




Kommentarer
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Tävlingen fortsätter tills på fredag. DU kan vinna valfria örhängen ifrån puss.se .

2008-08-19 @ 21:29:06
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0