Annons

Vilken tur jag hade idag. Kom på att jag skulle sätta in annons i tidningen för L som ju fyller år på onsdag.
Har tänk på det flera ggr å funderat på att göra det, men tyckt att det vart alldeles för lång tid kvar. Å så förut så kom jag på det å gick direkt in på gp's hemsida å fixade till min annons. När jag hade valt allting så kom tidigaste datum upp, vilket va just på onsdag. Jag klickade då på "nästa" å då ändrades bilden till tidigaste datum på torsdag istället. Puuuuh!! Min redan valda tid hade sparats längre ner. Vilken tur jag hade..Jag hann alltså precis i sista sekund få med min annons till L's födelsedag. Bara dom inte gör bort sej nu å det blir nått fel..Sånt händer ju. Jag får hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0