Det finaste vi har sätter vi på bordet

Halloj!!

Ska alldeles strax gå upp å lägga mej tänkte jag efter att ha somnat till på soffan X antal gånger. Det är ju så gott. Haha!!

Idag har vi varit hemma jag och mina små, ända tills det klockan tjugo i två var dags för stora tjejens simskola. Under tiden så passade jag på att lägga mej i grillen i tio minuter. Så skööönt och precis när man är som mest avslappnad och håller på att slumra till så stängs det av. Jäkla skit!

Efter simskolan drog vi hem till Maria och Patte med deras kiddos. Vart ju helvilt där till en början, men sen lekte dom väldigt fint allihopa. Alla utan lilla E då som bara låg och glänste på köksbordet.
Hon har för övrigt från och med idag förstått tjusningen i att ligga på mage och njuter ordentligt när man vänder över henne. Jag killade henne lite i nacken och ögonen rullade bakåt och hon höll på att somna. Mysis!!

Nu ikväll har det såklart kollats på Grey's....Ooh efterlängtade Grey's. Dubbelavsnitt dessutom, kan ju knappast bli bättre. Jag satt med tårar i ögonen innan programmet knappt ens hade börjat, preciis som vanligt.

Nope nu trillar ögonen igen. Natti!!


Kommentarer
Postat av: madeleine rönnqvist

Hej Elle.. hittade din blogg genon Jennies sida, måste säga vilka fina söta små flickor ni har :-) hoppas ni alla mår bra, va ju hur länge sen som helst.. ha d så gott. kram madde

2012-03-08 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0