Jo men visst

Halli hallå!!

Här ligger jag på soffan i lätt obekväm ställning och bloggisch lite. På tv:n är det nån kass dansk film där dom bara slåss hela tiden (idioter). Väldigt mörk och dyster. Jag ska strax inta sovposition istället i min mysiga säng så jag får några timmars sömn innan minifisen vaknar och vill ha mat.

Igår var vi hemma hos syrran hela kvällen. Elliot, min systerson skulle firas då han fyller 12 idag faktiskt. Asså jag kommer ihåg när den gossen föddes och nu är han nästan tonåring. Vart tog dom åren vägen?
Där käkade vi hamburgare och tårta tills jag rullade av stolen och bänkade mej framför tv:n. Mello gick precis enligt mina planer. Så jäkla gött att rätt låt vann för en gångs skull. ! Sicken röst hon har den dära Loreen. Wonderful!

Stortjejen somnade som vanligt och låg kvar över natten. När jag skulle hämtade hem henne idag så mötte vi en kompis till henne så då slank hon med in där ett par timmar innan hon till slut motvilligt följde med mej hem.
Sen har vi bara varit hemma. Maria kom förbi och ville kolla BB-liven och vi käkade lite middag och mös med glass och varma hallon. Riktigt gott.

Nä nu är jag trött. Nighty!!

Visst har hon skön stil min lilla akrobat? Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0