Torsdag!

Halloj!!

Sitter i soffan med en lite lätt missnöjd bebis och en större tjej som skumpar lillasyster så gott det går. Hon ska få mat strax igen fisen. Om en stund kommer barnens farmor hit och ska vara barnvakt. Första gången vi har barnvakt till båda, men det ska nog gå bra. Jag ska ju Zuuuumbaaa idag, känner mej egentligen väldigt trött men det blir nog bättre när jag väl kör igång. Undrar om det inte skulle vara lite nya låtar idag.

Annars så har jag tillbringat dagen på öppna förskolan med andra goa mammor och deras bebbos. Så vi var med och sjöng lite på sångstunden och efter det fikades det på jättegoda frallor som dom hade bakat, Mums!! Sen så målade jag E's avtryck, dom blev så fina såå. Men dom får ligga kvar ett tag till.

Nä, nu är det dags att byta om. Tjaaa!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0