Ute i solen

Igår efter att jag lämnat L på dagis så traskade jag hemåt, hämtade mössa och varma stövlar sen gick jag till Ikea. Det var ju så himla gott väder, kallt, friskt och solen sken. Perfa! E sov i vagnen hela vägen dit, hela besöket och hela vägen hem. När jag började närma mej dagis stötte jag på barnens G.Farmor, hon hade precis bakat så hon följde med och hämtade L på dagis sen gick vi hem till henne på fika.

Sen hämtade vi pulkan och gick till skolgården så L fick åka lite, där stötte vi på hennes kusin så dom åkte lite tillsammans innan det var dags att gå hem igen. Sen blev det bara slappt hemma, så gött. Skulle ju egentligen ha tränat Sh'bam men jag va såå himla seg så jag hoppade det faktiskt. Låg å sov på soffan istället med lillan i famnen, medans pappa å L lekte affär. Haha!!



Nu ska vi strax rusa iväg till simskolan. Skulle egentligen gått ut en sväng, men så går ju tiden så jäkla fort jämt så här sitter vi i soffan och jag har inte ens duschat ännu. Katastrooof, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0