Min onsdag

Hej på er!
Idag vart det till att slita upp kidsen tiiidigt tidigt. Anticimex skulle komma till oss någongång mellan 8-12. Vad är det för tider egentligen?? Man binder ju upp sej hela förmiddagen genom att bara gå och vänta. Möblerna hade vi flyttat till mitten av v-rummet då det skulle saneras.
I ena hörnet av vårat vardagsrum så ligger det nämligen pyttesmå typ mjölbaggar. Både jag och dom på Anticimex undrar va sjuttan dessa stackars baggar gör där, då dessa lever av typ mjöl, ris och annat gött som vi människor äter. Jag kan looova att vi inte har några sådana produkter i vardagsrummet i alla fall. Men men, är jag förvånad?...Ööh nä.

När saneringen var gjord så fick vi med oss mammi och åkte till Kungälv en liten sväng. Hittade världens finaste vårjacka som jag bara var tvungen att ha. Ibland är det ju så, man ska bara ha en sak. Ni får se sen när jag fixat bild.

Såja, åter till verkligheten. Då vår lilla bebis inte får vistas hemma på 24 timmar efter saneringen så ska vi sova hos mina föräldrar idag. Mysigt, det var ju bara typ 8 år sedan sist eller nått.
Ha det gott!


Kall morgon!!


Lunch med mammi och barnen.


Älskar Buffé.


En sväng till simskolan.


Barnen myser med morfar


Kvällsmys med fruktsallad, mums!

Kommentarer
Postat av: Lena Ekman

Hej!

Kul att läsa din blogg! mycket fina saker men Finast är nog ugglemössorna:) och jag gillar soffan hemma hos dina föräldrar, vet du var den är köpt?

2012-02-08 @ 11:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0