Look back!

Å så vart det helg, å så glömde man helt bort att plinka ner ett par rader här.
Jag om nån borde verkligen vara bättre på att uppdatera då jag har så sjuktt dåligt kom-ihåg. På en söndag har jag noll koll vad som gjordes på fredagen...inte okej!

Samma är det ju nu såklart. Jag får kolla igenom kameran ifall jag har tagit några bilder som kan friska upp mitt minne.....

Just ja, denna helgen har spenderats på hemmaplan, har inte gjort nått vettigt alls. Lördagkvällen tillbringade jag tillsamman med min fina familj i soffan där vi kollade på Mello. Göteborg hade väl inget direkt toppenbidrag i år. Men han Munthers låt var go och vilken jäkla röst grabben har. Sen var faktiskt dunka-dunka-låten med han kostymsnubben riktigt go också.

Igår var var vi också hemma bara. Äntligen efter typ 3 år fick vi skruvat fast diskmaskinen och satt dit en såndär remsa ovanpå som skyddar mot fukt. Tänk att det bara tog tre år innan vi fick gjort det. Haha, det är ju sjukt.
Sen så åt vi i alla fall god middag i form av kyckling och pasta med pepparsås och när barnen sov gott så kollade vi på Så ska det låta.. Haha, va jag skrattade. Det var galenskaparna som gästade igår, dom är så jävla roliga.


Blir inga bilder i det här inlägget, tråkigt men det kommer i nästa.




Kommentarer
Postat av: jenny

så ska i se nu har jag hittat din blogg och ja skrev min adress ovan, bytte platt för en tid sedan men hoppas du hittar! ta hand om er puss!

2012-02-13 @ 20:35:44
URL: http://www.makemeee.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0