Var var vi nu?..

Men heej!!

Shit såhär länge har jag nog inte haft uppehåll förut, eller?? Jag tar väl vid där jag slutade sist.

Onsdagen och torsdagen finns väl inte sådär jättemycket vettigt att säga om. Vi körde mami å papi till flyget i onsdags bara och på torsdagen var jag på öppna förskolan (var jättelängesen sist) och avslutade dagen med ett svettigt zumbapass.

På fredagen hade man fått pengar på kontot så jag och mina flickor begav oss till Allum. Där mötte vi upp Cicci, Annica och Marzy från mammaligan med deras små för lite shopping. E behövde byxor och jag hittade faktiskt tre par som blev hennes. L fick ett linne och en lite skojigare rosa topp med vita fåglar på. Jag kom inte hem tomhänt jag heller. Jag köpte en jättefin topp och en hmm, blus (kanske man kan kalla det) från Kappahls vintage-kollektion. Inte den jag tidigare spanat in då jag nog hade behövt en större storlek än va dom hade. Så kan det gå. Köpte även ett fint rosa semitransparent läppstift och ett kakfat i plast. Jag har länge saknat ett kakfat, men inte nu längre.

På fredagkvällen kom syrrans minsta tjej hit och skulle ligga över medans dom var ute och roade sej på Lalehs speling, vilken för övrigt tydligen var hur bra somhelst. Trevligt trevligt!!

Igår körde sambon hem L till sin faster Carro för övernattning så vi hade lite mys på kvällen i lugnt och ro. Man hade kanske kunnat tro att E skulle vara vaken halva natten då, men icke. Hon vet hur man beter sej den dockan. Vi kollade på nån film också som faktiskt verkade rätt bra, men som vanligt när lugnet infinner sej så blir jag ju så himla trött så jag somnade såklart. Suck!!

Nu håller jag på med middan till mej och sambon. Han kommer väl hem med L snart så det är väl dags att rappa på nu.

Ikväll blir det gos i soffan till nån rulle kanske. Vi får väl se. Jaa såhär såg den här helgen ut i alla fall. Puss heej!!


BabyleggingsIsa dora läppstift BallerinaKakfat i plast
Jaa, hade ju bebisbesök igår också. Hannah och hennes lille O var här en stund, såå liten.


Kommentarer
Postat av: Anna | molnochglitter

Men galet liten, har våra varit så små?

2012-04-23 @ 08:01:39
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0