Dagbok!!

Men hallåå!!

Nu sitter jag här alldeles ensam och kollar Ajjdööl. Sambon åkte iväg nånstans och dottern gick precis ut genom dörren med sin farmor för att sova över där i natt. Så nu kan man säga att här är ganska så lugnt (och skönt). Får man tänka så? Bebis puffar i och för sej ut sina fötter å knän lite här och var samtidigt som h*n fladdrar runt med fingrarna nere i ljumskarna på mej så heelt ensam är jag ju faktiskt inte ♥

Tidigare idag mötte jag mamma en sväng i kungälv. Där tog vi först en liten lunch inne på Tant Rut,. Jag åt en helt okej wok och mamma tog nån macka. Sen strosade vi vidare i lite affärer innan vi åkte hem igen. Hittade en as-fin sjal som jag bara var tvungen att ha. 70% rabatt var det också *Tackar å bockar*. Köpte även en liten mössa som bebbo ska ha när vi åker hem från bb. Kan tänka mej att det kanske är lite småkyligt i november när det är dags.




Nu ska jag hel-ägna mej åt tv:n och bara ta det lugnt. Det behöver jag efter att lillan hade kompis med sej hem idag. Här var heeltvilt ett tag. Tjohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0