Fixar lite!!

Tja!!

Oj oj oj, både igår och idag har jag haft fullt upp och flängt omkring i affärer hit och dit. Anledningen till det är att jag fick ett ryck häromdagen att vi skulle fixa iordning i tvättstugan en gång för alla.
Ingen renovering direkt, men vi fixar lite. Tvättmaskinen har tidigare stått provisoriskt lite på sniskan och vi har haft en ding kran som suttit alldeles för lång ifrån hon. Jaja, nu blir det ändring på det och det kommer bli så mycket bättre.
Jag kommer behöva flänga lite imorgon också, men sen hoppas jag att vi blir klara. Ska bli så skönt att få det gjort. Bänkskiva och ho köpte vi för typ 4 år sedan eller nått så det känns som att det verkligen är på tiden nu.

Kollade ni förresten på Fråga Olle-Dokumentärern?? Haha, det är ju faktiskt rätt intressant. Tycker jag i alla fall. Jag har bara så svårt att förstå hur vissa kan leva som dom gör. Ni fattar vad jag menar va?

Jaja, nu ska jag hoppa i säng i alla fall. Det blir alldeles för sent varje dag ju. Imorgon bitti ska jag till barnmorskan, lillfisen ska få följa med och lyssna på hjärtat och lite sånt. Hon har ju lyssnat ett par gånger här hemma i stetoskopet, men det blir lite annorlunda att höra det i hela rummet. Det är ju faktiskt lika mysigt varje gång. Hoppas i alla fall att knoddas är fixerad och att h*n har krupit lååångt ner och är redo att komma snart. Om en vecka hade nog passat ganska bra :) GUD!!! Tänk att det är så nära nu egentligen!!
Jag och magen i vecka 37




Kommentarer
Postat av: Carro Lager

Va fin du e Elle.. Verkligen en underbar fin bäbismagen... Hoppas lillfisen snart vill titta ut. Kramen

2011-10-21 @ 21:27:23
Postat av: Elle

Sv: Men tack söta du. Själv känner jag mej rätt klumpig faktiskt. Haha! Kramis.

2011-10-22 @ 11:51:06
URL: http://ellec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0