Rastlöshet och annat skoj


Gaah, snart börjar jag bita på naglarna å klättra på väggarna eller nått annat trevligt. Känner mej så rastlös. Vet inte vad jag ska hitta på. Vill göra nått men samtidigt så bara orkar jag inte. Den é lätt. Jag har ett skötbord som ligger isärplockat på övervåningen som behöver målas, men jag orkar inte. Frågade F häromdagen om inte ha kunde måla och det kunde han. Ska bli spännande å se när det blir av. Haha!!

Men vad ska jag hitta på då då. Kanske jag skulle ta å städa lite. Det skadar ju aldrig. Sitter just för tillfället och tittar på en dammråtta på typ 30cm som letat sej fram. Gött é det. Nä, det blir fram med dammsugarn. Sen ska jag nog käka lite rester från gårdagen. Pasta med skink och ädelostsås. Yummie!!

 





Haha!!
Jag måste bara dela med mej att nått sjukt. Jag hade precis varit ute i köket och hämtat mej en banan, satt å halvkollade lite på tv:n och plötsligt hör jag nått konstigt ljud. Jag satte tv:n på mute men ljudet lät fortfarande. Det kom ifrån datorn och lät som bakgrundsljud. Plötsligt så hör jag mammas röst, "Hallåå!!" Hahaha, å jag tänkte Va sjuttan e detta?! Men sa i alla fall också hallå och då svarade mamma med hallå igen. Min telefon som bara hade legat i soffan de senaste minutrarna hade på något vänster ringt upp min mamma på mobilen via Bluetooth genom min dator. Heeelt sjuuuukt!!! Men roligt var det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0