Uggligt!

Halloj!!

Kollar på lite barnprogram med lillan, sådär kul men va ska man annars hitta på medans laxen tinar.

Idag har det vart simskola, kul kul. Fröken sa att hon vill ha ut Lillan i stora bassängen till nästa år. Jaja, vi får väl se om hon ska gå då. Men det betyder väl uppenbarligen att hon är duktig i alla fall. Så lite stolt blir man ju.
Efter simskolan åkte vi med Mamma till backaplan en snabbsväng. Skulle byta min lilla eldstad som jag köpte häromdagen så nu har jag fått en ny. ;) Får se vart det ska få bo här hemma. Ska bli mys sen när kylan tränger sej på så man kan elda lite i den. Trots att den är liten så avger den tydligen ganska bra med värme, braa.

Sen så har vi haft besök, jajjamensan. Frida och lilla Ronja var här en sväng. Frida hade present med sej till knoddas, så ivrig å kunde inte vänta tills h*n är ute. Haha, så typiskt Frida ;) Ett jättefint litet set med ugglor på, bestående av ett par byxor, en mössa, små tossor och en snutte. Såå himla sött!!

Bebis-set med ugglor


Kommentarer
Postat av: kristin

ååh så söta! ja, jag har tagit ut 5 dar i veckan...men fattar inte mycket på den hemsidan...har suttit ikväll med skiten...hoppas att jag har gjort rätt nu he he...skall ringa dem imorn! hoppas på att börja heltid till sommaren. japp. jag kan ses tors och fre nästa vecka :=)

2011-10-26 @ 21:26:22
URL: http://bygganytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0