Jag och Lchf, hmm nä!

Igår hämtade jag lillan ett par timmar tidigare från dagis.
Jag hade bjudit hem oss (haha) till Maria och hennes kiddos. Hon gjorde en LCHF-Pizza, hmm vet inte riktigt vad jag ska säga. Den va liksom äckelgod på nått sätt haha. Det dära med LCHF verkar inte riktigt vara min grej. Men hon hade även gjort en chokladkaka till efterrätt med nötter på. Den slank ner hur fint som helst med lite grädde på. :) Men som sagt Jag och LCHF går inte ihop. Tror inga såna dära specialdieter är nått för mej. Jag äter det jag äter och mår nog bäst av det.



Barnen lekte i alla fall och hade skoj på utsidan så jag å Maria kunde skitsnacka i lugn och ro. Härligt, vi ses ju alldeles för sällan asså. Men så blir det visst med åren. Även fast jag går hemma så känns det inte som att det finns tid. Dessutom orkar man ju inte ha saker inbokat hela tiden, inte jag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0