Halloj!! Kom rätt så nyligen hem efter en...

mms_img144476628 (MMS)

Halloj!! Kom rätt så nyligen hem efter en liten promenix. Först var jag hos mamma å hämtade lillan som sov över där inatt. Hon satt i badet när jag kom goingen. Det är något jag saknar. Jag hade gärna haft ett badkar asså. Efter att vi fått oss nått i magen så gick vi å köpte lördagsgodis, sen satt vi å njöt på päronens uppfart i solen en stund. Det är precis såhär hösten ska vara, lite mindre blåst bara. Nu sitter jag i köket å slappar, har precis slängt i mej en negerboll från delicato. Dom är farligt goda asså. Lillan har em kompis på rummet å dom leker för fullt. Härligt!! Nu ska jag köra igång en maskin tvätt, sen blir det väl till att göra sej iordning. Ikväll blir det middag på stan med gravidgänget. Ha en fin kväll allesammans.


Kommentarer
Postat av: Denise Holmsten♥

haha va söt! en liten badsötis ! ha en bra dag och kram på dig !

2011-10-16 @ 19:15:35
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0