Vinterröj!!

Igår sov jag läänge länge. Så himla gott. Lillan stannade kvar hos moster ju så det vart en rejäl sovmorgon. Gick upp en snabbis å slängde i mej lite frulle sen gick jag å la mej igen. Strax innan 12 gick jag upp och F körde mej bort för att hämta lillan. Dom lekte så fint och skulle strax äta så vi blev kvar ett par timmar.

Sen väl hemma så började jag röja i mina garderober. Oops, blev visst inte så mycket kvar, men jag är rätt nöjd med hur resultatet blev. Man får ju ha lite ordning nu när det kommer bebis å allt (vem gör man sej till för, bebis kommer knappast märka, men det känns bra i själen, haha!!)
Idag ska jag väl ge mej på klädkammaren då. Kan bli skönt att få fixat lite där inne också.
Innan jag hann bli färdig vaqr det i dags att gå upp till mamma och pappa. Där bjöds det på köttfärslimpa med potäter å sås. Gött!!! Efter det slappade vi i soffan med lite glass å bulle. Hehe!! Jag är såå nyttig så det är inte sant. När vi kom hem var det läggdags för lillan, jag bytte till hennes nya finfina lakan som köptes häromdagen innan jag pussade henne godnatt.


Påslakan med kolibrir och blommor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0