Frissan idag!!

Tjennaaa!!!

Gud va skönt det känns. Idag har jag varit hos frissan. Messade igår och ville ha en akut-tid och grym som hon är så löste hon det. Så nu är man lite tillpiffad inför förlossningen i alla fall. Råttfärgad utväxt på typ 5cm är INTE okej. Vi vågade ju inte experimentera så mycket då det gick som det gick förra gången, men hon löste det så bra så. Hon la i en jättebra färg och ganska så ljus så jag i alla fall inte skulle ha en chans till att bli mörkare än vad jag var. Som gravid vet man ju tydligen inte vad man kan vänta sej för resultat. Men jag är supernöjd i alla fall.

Jaja, har lite proböem med bildöverföringen så det kommer en annan gång. Jävla skit-bluetooth.


Sedär ja, då fick jag fixat lite bilder också. :)


Kommentarer
Postat av: Ilhan

Ganska meningslöst att läsa allt det om man inte får se någon bild på det =(

2011-11-10 @ 21:31:29
URL: http://ilhan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0