Trött

Tjoho tjoho!!

Nu blir det strax sängen för min del. Ska upp tidigare imorgon då dom stänger vattnet klockan 08.00. Kanon!!! Måste alltså gå upp typ halv för att slänga i oss frulle och tvätta å borsta bissingar innan klockan slår åtta. Efter det får man inte kissa heller. Kuuul!!! Precis som att jag kan säga till lillan att hon inte får kissa. Njae!! Får bli i trädgården då.

Innan vi lägger oss måste vi tömma i tvättstugan då dom ska ner under huset å greja och ha sej. Hela veckan ska dom hålla på och vi kommer att vara utan vatten mellan 8-17 varje dag. Jippie!! Tur att man jobbar.

Igår kväll var jag och lillan hemma hos Maria och kollade på Eurovision såklart. Jag hade verkligen inte trott att Sverige skulle ligga med i topp 3, botten  10 trodde jag men ack så fel jag hade. Kul i alla fall att sverige kommit upp sej lite nu då kanske. Låten som vann var ju i alla fall katastrof, vad lyssnar folk med egentligen?


För övrigt är det ju nedräkning på hög nivå. Jag och lillan åker till Italien om 9 dagar. Iiiihhhhh!!! Det ska bli så himla kul. Jag längtar efter att äta italiensk mat och glass och ligga på beachen och bara slappa. Gud så härligt det ska bli.

God natt god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0