Ut med det gamla...

...å in med det nya. Fast jag menar nog egentligen att nu åker julen ut. Jag är trött på det, redan. Idag tog jag tag i granen i alla fall och imorgon fortsätter jag eventuellt med resten. Gardiner, tomtar och annat tjafs. Jag är nog till och med redo för sommarn nu. Dock så satt jag och planerade för hur årets kommande gran ska se ut, det ska inte vara en "typiskt mej"-gran i alla fall. Jag ska gå ifrån mitt vanliga mönster tänkte jag. Spännande va, haha!!

Lillan har i alla fall somnat nu, efter en sväng till mamma å pappa på lite "dagen efter"-middag. Enkelt och gott, med potatismos och falukorv. Mums!! Nu ska vi se om det kanske kan bli en liten film med prinsen då.

 

Granplundring
Jag i min mysigaste mys-outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0