Kom nyss hem efter att ha varit på plantag...

dsc03444 (MMS)

Kom nyss hem efter att ha varit på plantagen en sväng. Dom hade inget kul alls. Jag köpte ett griffelhjärta som jag hängde bredvid ytterdörren. Lite gulligt faktiskt. Var förbi hos kinesen en sväng också (det var på tiden) och fick köpt ny ostronsås, så nu äter vi stekta nudlar med fläskfilé jag å Lillan. Ska strax göra mej iordning för att åka å träna. MRL hade mamma bokat in mej på tydligen. Det ska bli kul att testa något nytt. Lillan ska få följa med för första gången, så det ska bli spännande att se hur det går.


Kommentarer
Postat av: agnetha carlsson

den där lilla skålen med lock ser precis ut som en berlock som jag har

2011-01-21 @ 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0