Barnkalas!!

Ojojoj, idag har vi haft barnkalas här hemma. Kalasande var det sista jag tänkte på innan jag somnade, det jag drömde om inatt och det första jag tänkte på när jag vaknade, suck!
 
Äntligen är det över. Det var ju såklart jätteroligt med alla söta små ongar här, men nu är jag bannemej helt slut. Som tur var så var min fina Maria här och hjälpte mej medans sambon satt och tjötade och drack kaffe med Freddan, så jag hade inte pallat utan henne. Mina höfter kan jag säga är paj, men what to do??

Lillan är i alla fall supernöjd med dagen, det är det viktigaste. Sen om jag ligger döende, det är en annan femma. Haha!!! Nu har jag skickat iväg Lillfis för att sova över hos mormor så jag och prinsen ska kolla film. Myys!!!

Kalasbord
Lugnet före stormen.

Födelsedagsbarnet
Födelsedagsbarnet.

Födelsedagstårta
Den supergoda tårtan med chokladbottnar, fylld med hallon och toppad med ljusrosa grädde och massa söta figurer och färgglatt strössel. Mums!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul med kalas och vilken mumsig tårta!

2011-08-27 @ 23:21:44
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0