Va faan

Detta blev ju inte alls som jag hade tänkt mej. Jag hade räknat med att ha några timmar för mej själv då jag kunde läsa min bok och bara njuta av lugnet med en dotter sovandes på övervåningen och en sambo som befann sej nån helt annan stans. Visst dottern sover, men sambon fick visst för sej att stanna hemma. Så mycket blev det av min vara ensam hemma och bara bry sej om sej själv-kväll. Haha!! Att ha prinsen här kan ju givetvis också vara lite mysigt. Så jag får väl plocka fram godisskålen och slänga på en rulle. Trevlig kväll på er.


Kommentarer
Postat av: martina

Sv: Det stämmer verkligen det du skriver. Jag tänkte det när jag gick ut ur affären med påsen i handen. Hjälp. Men jag ångrar det inte en sekund nu, jag har använt dem så himla mycket, de passar ju till allt! :)

2010-10-03 @ 21:20:45
URL: http://martinalindens.blogg.se/
Postat av: Anonym

- fin bild du :)

2010-10-04 @ 00:43:37
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0