Movie-night

Toast & SmootieTjaa!
Vilken otroligt fin dag det har varit. Helt underbart när solen vågar sej fram för att värma våra små kroppar på det viset. Började dagen med en god frukost tillsammans med min lilla goa familj. Toast med ost och skinka å så smootie till det med smak av ananas, mango och papaya. Gudomligt gott! Det smakade sommar. När jag blundade och kände solens strålar värma genom fönstret så kändes det nästan som att vara utomlands...Jaa jag sa nästan.








LillfisStrax före två gick jag och lillan upp till mina föräldrar. Där hämtade vi dom och körde dom till flygplatsen. Jepp, Italien var deras mål. (Inte det minsta avundsjuk, neeeejdåååå.) Vinkade av dom lite snabbt och drog oss sedan hemåt igen. Prinsen var i full gång med sågande och målande av brädor till utsidan, duktigt.
Jag tog tag i insidan så länge. Så nu går jag här å städar å plockar å tvättar å sånt kuligt.

Ikväll kommer Danni hit på filmkväll. Undrar vilken film vi ska se. Hoppas ju på att hitta nån riktigt läskig. Det är våran specialitét. Hehehe!!! Så vi kan sitta och kura ihop oss tätt under en filt utan att låta någon stackars kroppsdel sticka utanför....För vem vet vad som kan gömma sej under soffan??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0