Vet inte vad jag ska tycka

Idag har det snackats mycket om vädret, i alla fall hälften av alla mina vänner på Facebook hade status som handlade om snön. Jag hatar när vädret är som det varit idag. Oavsett vad man har på sej så blåser det in små blöta flingor precis överallt. Nä usch!! Lillan däremot blev överlycklig när jag väckte henne i morse med att säga att det snöar. Hon bara flög upp ur sängen, haha.

För övrigt har det varit en rätt seg dag på jobbet. Så skönt när dagen är slut och man får åka hem och vara med dem man älskar allra mest. Imon är vi lediga, jag å lillan i alla fall. Hon ska följa med mej till frissan...Jag undrar hur det ska gå. Haha, det är en risk man får ta helt enkelt. Bara hon har sitt Nintendo DS och nån liten påse med något gott med sej så går det säkert bra.

Nu ska jag kolla lite film innan det är dags för sängen....Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0