Ut i backen

Igår var en härlig dag...Lillan var helförtjust när hon vaknade och kikade ut genom fönstret..."Mamma!! Det snöar!!!" Ajjemen, det kan man säga. Så jäkla mysigt. Synd att det inte varade längre bara. Vi åt frukost och gjorde oss iordning så vi kunde rusa ut i snön.
Jag köpte ett par skidor till lillan häromdagen som vi var tvungna att prova såklart. Haha!! Till en början garvade vi ganska mycket åt hennes tappra försök. Skidorna korsades hela tiden så hon föll omkull. Efter en stund var det inte roligt längre och hon var mest förbannad på skidorna. Så jag skickade iväg henne och kussen Elliot till backen med pulkan istället. Det gick visst lite bättre. Under tiden slappade jag lite för mej själv här hemma. 



Idag har vi varit i simhallen. Så jäkla mysigt att simma runt i den varma kissbaljan tillsammans med ett 20-tal ungar. Hehe!! Ivanlig ordning tog vi en fika i cafét utanför. Jag tog en kyckling curry-panini. Jösses va gött. På hemvägen fastnade vi en stund hos mina föräldrar innan det var dags att gå hem å börja med middagen. Kotlett med pasta blev det idag, totalt misslyckat. Kotletterna blev alldeles för torra. Men, har jag nånsin sagt att jag är en mästerkock, nöö. Efter middag kurade vi ihop oss i soffan och slängde på Draktränaren. En mycket mysig film. Jag älskar såna filmer, fällde till å med en tår. Precis som att det skulle vara nått ovanligt.

Nu blir det nog bannemej sängen, tidigt idag. Gäääsp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0