Sister sister

Hallå på er!
Usch jag känner mej helt död, har precis slängt i mej en pizza. Så jäkla gött va. Men nu mår jag inge vidare, magen känns som att den ska sprängas vilken sekund som helst. I hope not :)
Ikväll kommer syrran hit och vi ska ha en syster-syster-kväll. Så mysigt, jag vet ärligt talat inte när vi hade en sådan sist. Men det brukar blir bra. Så ska vi så klart kolla på Så mycket bättre, som jag fick upp ögonen för för bara en vecka sen. Så jäkla mysigt program och dom verkar vara ett jäkla gött gäng som är med.

Så mycket bättre



Innan syrran kommer ska nog jag och lillan baka lite muffins, gud så gott men ooh så onyttigt. Någon kanske vet nått bra recept på lite nyttigare muffins. Jag går på receptet i gamla hemkunskapsboken. Haha! Funkar skiiitbra!

HemkunskapMuffinsrecept

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0