Ja, jag är bra!

Idag är jag faktiskt lite nöjd med mej själv...Har varit hemma med lillan igår och idag och då får man ju passa på att göra lite vettigt här hemma. Har inte alls fått göra ens i närheten av allt jag ville, men lite annat helt oväntat. Jaja så kan det gå. Skönt att få det gjort också, sånt som man behöver göra men aldrig tar tag i. Skönt, ska nog fortsätta röja lite både innan och efter idol. Aah jag är så duktig. Nått jag verkligen behöver få gjort däremot är att rensa ur min garderob. Varför är det så att man alltid samlar på sej massa skit som man inte använder, jag fattar inte det. Herregud, släng det bara. Nää, för den kanske jag kommer att använda nån gång, den kan vara bra att ha....Nä, så är det inte, den kommer inte att användas igen. Lika bra att inse det med en gång.

I slutet av dagen hade jag i alla fall gjort mej förtjänt av en god middag, som jag i och för sej fick laga själv. Sambon blev tvungen att jobba över. Så det var bara jag och lillfis som hade mysmiddag idag. Mmmm!!

Dagens Middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0