Hej hopp!!

Vilket härligt väder det är ute nu. Jag blir så lycklig när solen skiner. Finns det någon som inte blir det kanske?? Tror inte det va. Idag åkte vi till b-plan på lunchen och käkade på parika. Mmm, husets där är för go, speciellt om man toppar med en ananasskiva. Vi skulle egentligen gått in på Gina en sväng men fastnade i Onlys nya butik istället. Där hittade jag massa fint som jag ville ha, men jag får allt hålla i pengara lite och inte shoppa ihjäl mej så fort det finns pengar på kontot. Köpte i alla fall ett linne i längre modell som är jättefint med ett par leggings till. Så blev det en svart vårjacka också i lite glansigt tyg. Hade helst velat ha en korallfärgad men dom var slut. Den svarta blir ju bra också å passar så bra till allt. Meen, jag vet fasiken inte om jag ska behålla den. Hmm, får fundera på saken.

Linne onlyJacka Only



Jag är lite sugen på att börja springa eller nått. Jeezes, ja håll i hatten. Vad har hänt. Jag är själv lite chockad faktiskt över mitt sug. Jag har aldrig förstått mej på det där med att springa, men nu när det börjar bli gött väder å så, så kan jag tänka mej det. Dock inte ensam. Vi får väl se om jag kan få med mej någon. Någon som är lika otränad som jag i så fall såklart. Haha!! Så man inte blir ifrånsprungen. Frågade syrran ifall hon inte ville börja springa med mej. Men va fick jag till svar?! "Öh, jag tror inte det" Nähä, mupp. Haha!! Nä, du vet att jag älskar dej sis

I alla fall, lillan sover och prinsen ska åka iväg en sväng så jag har väl inte så mycket till val mer än att sitta hemma denna underbart soliga kväll. Förresten så klippte jag lillans hår igår. Det var ju lättare sagt än gjort. Tog bara ca 7cm eller nått, men hon hade ju lite svårt för att sitta still. Det skulle lekas med diverse prylar å sånt. Men till slut blev det bra i alla fall. Tack å lov. Annars har man ju hört om folk som klippt lite för kort på ena sidan å sen så blir det kortare på andra sidan å så vidare, ja ni vet. Så slutar det med att man har page eller liknanade när man är klar. Så blev det alltså INTE.  

Lillan sover



Kommentarer
Postat av: Frida

vi kan springa tesammans... =)

2010-05-07 @ 09:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0