Från tårar till skratt

Maria kom till oss ikväll för att kolla på den spännande avslutningen av Grey's Anatomy. Med grönsaker och dipp framför oss på bordet och nerbäddade under en filt i soffan satt vi spänt och väntade. Oh My Gooood säger jag bara. Hur lyckas dom gång på gång att få det så spännande. Tårarna rann ner för mina kinder under i stort sett hela avsnittet. Shit vilken spänning, vem skulle överleva och vem skulle dö? Det var ju helt klart den stora frågan ikväll. Enligt Meridith Grey så fick hon ett missfall, men jag håller tummarna för att det bara var en blödning och att dom får behålla sitt kärleksbarn. Det hade fulländat deras lilla familj. Hoppas hoppas. Skönt att han idioten sköt sej själv till slut. Dr Webber fick talat in honom på rätt spår där, riktit snyggt. Oh Yes, nu längtar jag tills det drar igång igen senare i höst. Då undrar man ju...Vad ska dom då hitta på?
Grönsaker och dipp
I alla fall, efter Grey's var det So you think you can dance. Jag fattar inte vad vissa gör där. Hahaha!! Men å andra sidan så är det ju sjukt kul för oss tittare att dom faktiskt tar mod till sej och söker dit för att sedan äändå bara göra bort sej. Är det skadeglädje eller? Haha!!!


Kommentarer
Postat av: Jenilita

hEJ GUMMAN! hoppas allt e bra, det va längesen man såg dig:) Ja visste inte att det var på Lördag hahaha bra att du sa det;)

2010-06-17 @ 02:38:29
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0