Att bara komma bort lite

I fredags åkte jag upp till syrran och hennes familj i tjuvkil. Ett sånt mysigt litet hus dom hade hyrt där. Så himla fint, med en underbar terass i olika nivåer. Där fick vi 2 härliga kvällar i alla fall. I fredags när vi kom upp så va syrran i full gång med grillen. Det blev kyckling, lövbiff, och olika korvar med potatis och olika goda dippsåser till. Riktigt gott!! Igår gick vi upp ganska så tidigt (eller ja, vi skulle gjort det i alla fall), packade ihop oss och drog till Marstrand. Där tillbringade vi hela dagen i solen, tog endast en liten paus för att stoppa nått gott i magen. Jag tog en lasagne och lillan fick pannkakor. Mmm!!
Vi köpte med oss lite gotta hem och tog oss varsitt glas rosé jag å syrran. Sen ville min systerson att jag skulle följa med honom ner till havet så han kunde fiska ifrån bryggan. Visst kunde jag väl det. Det var hur mysigt som helst. Jag och lilla killen på en brygga. Vattnet var alldeles stilla, förutom när några småfirrar hoppade upp ovanför ytan lite då och då. Och himlen, den ska vi inte ens prata om. Oh lord! Såå vackert, helt otroligt. Fick ett par riktigt fina bilder på det. Så hur gick det med fiskandet då?! Inte så bra, inte en enda fisk fick vi, däremot var det en stackars hungrig krabba som nappade på vårat korvbyte. Haha!! Så kan det gå. Idag har vi legat vid poolen hela dagen och tvättat. Nu är det dags för sängen då vi åker rätt tidigt imorgon. Så god natt!

Sitter i en härlig FatboyMyser på Mama's på MarstrandGulligt hus i gullig grändLovelyGottaHoly FrogSolnedgångPå en bryggaLiten firreSommarhimmel

Kommentarer
Postat av: kristin

hej! vart i tjuvkil hyrde ni huset ;) nyfiken;)

2010-07-12 @ 09:54:56
URL: http://bygganytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0