För mycket tårta

Ikväll har vi varit hemma hos Prinsens päron. Hans syrra fyllde 20 i söndags så det blev lite (läs mycket) tårta och annat gott. Pheeuww, efter det var jag rätt mätt kan man säga, men så gott det var.
Snart ska jag hoppa i säng, behöver nog gå upp tidigt imon då jag förväntar mej att min bil nästintill kommer att likna någon form av igloo. Här har regnat hela eftermiddagen och kvällen, så det plus minusgrader blir nog ingen trevlig kombination. Det blir ju till att ta fram ishackan i så fall.

Nä, nu går ögonn snart igen,
såå god natt!!!

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

mmm.. tårta! vill med ha :)



ja klänningen är super, den måste jag köpa!

2010-01-28 @ 02:44:22
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: nathalie

Hej :) shit va konstigt! jag har inte varit inne på din blogg någongång så det kan inte bero på det :s däremot håller de ju på med uppdateringar på blogg.se så det är nog någon bugg någonstans. Har du sagt det till dom på blogg.se? kanske händer flera andra också ;) hahaha. Trevlig helg!

2010-01-29 @ 15:53:52
URL: http://natahpatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0